Cupcakes for free?


Dessa små rackare skulle väl ingen kunna motstå, synd bara att jag inte är särskilt konstnärlig ;)


Jag kom på en sak! I sommar skulle jag vilja baka muffins eller något och sånt och sedan gå ner på stan och ge bort dem till folk. Skulle inte det vara kul, att bara, haha, ja, vara snäll x)

Jag smsade Josse och sade att jag tycker att vi skall göra det men hon svarade ”...jag tror ingen skulle vilja ha för man litar ju inte på människor. Vi skulle ju kunnat ha rullat dem i hästskit eller nåt ;) ” Den tanken har faktiskt slagit mig också, alltså att folk inte skulle vilja ha dem inte den andra delen ;) Haha, men vi får väl se, det är ju tyvärr en bra bit kvar till sommaren men det skulle vara kul :D Jag gillar att baka men däremot är jag själv inte särskilt förtjust i muffins och ingen äter upp dem hemma heller, på så sätt blir man av med dem på något sätt ju, samtidigt som man gör en god gärning. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag själv har bakat hela dagen (tre omgångar) och tänker bjuda er senare ikväll, men du behöver inte känna dig tvungen och vi har ju dessutom massa annat att käka :) ses snart



Puss på dig

2012-02-04 @ 18:50:11
URL: http://deleteknappen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0