25 veckor och två dagar!...tror jag ^^)



Tjobre!

Jag har nu räknat ut att det är sommalov om exakt 17 veckor och tre dagar! Wiho! Tagga! Zuzanna tycker att jag borde räkna ner till sportlovet som är nästa vecka i stället men sommarlovet är roligare så... ;) Dessutsom är det ca 25 veckor och två dagar kvar tills jag åker till USA, om jag nu åker den 8:e, beroende på om jag åker samma dag som en annan AFS:are åker, fast min syrra åkte runt där....fast oxå om någon vill ha mig :S Nej, tänk inte så ;) haha

Jag går fortfarande omkring och tänker på mitt brev, var det bra, framstår jag som en tråkig präktig fin flicka? Mamma skrev i alla fall att jag var lugn och det tycker inte jag var något bra att skriva, eh, måste sluta plåga er med allt lugn! Hehe

Vi fick tillbaka vårt Samhälle prov idag om EU och EMU och det gick bra :D På sista frågan skrev jag bla "Innan jag åker till USA skall jag växla till dollar när kronan är stark och dollarn svag för det tjänar jag pengar på" :D Och det blev fullpott på den frågan, tror dock inte att det argumentet var anledningen till det ;)

 

Nu skall jag läsa i min deckare Nattfåk som jag skall läsa på Svenskan, den är jättebra men jag vet dock hur nästa kapitel kommer att sluta. Så går det när man läser sista meningen på nästa kapitel... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0