Time Trial

Idag hade vi en time trial på track och det var 400m som gällde. Så vi värmde upp som man brukar göra innan en tävling (typ) och sedan så sprang vi 400m på enskild bana och två personer per bana. Det var så kul! Mitt första 400meters lopp någonsin och oj vad jobbigt de sista 25 meterna var men det som känns bra är att jag tror att jag kan göra mycket bättre. Särskilt när det blir lite varmare och man kan springa i shorts och har kommit i bättre form och det är ju bra eftersom coach Williams har sagt att jag kommer att tävla i 400m i år. Min första tid någonsin blev ca 63.5 sekunder. Efteråt så hade vi lite mer träning och istället för att göra styrka idag så hade våran Coach, Coach Saunders bakat en kaka och köpt oreo och vita oreo (only in america) och chokladmjölk och vindruvor, ett ”feel good cause you have been working out” party  enligt henne! haha :D Fick kommentarer på min spikskoväska, den var konstig enligt folk, men alla har ju den sortens väska i Sveirge men här har man antingen ingen alls eller de nike väskorna som man får numera till Nike skor.

 

Efter träningen så åkte vi till spooners och åt frozen yogurt eftersom Katie hade en kupong buy one and get one for free och när jag kom hem så låg ett brev på sängen från mina köra kusiner i Lund, en adventskalender!! Som nu sitter bredvid min lilla julgran! Tack <3 <3 <3

Fick ett samtal från skolan idag att jag måste genast ge en kopia till skolan av mitt visum, på senaste tiden så har min värdpäron fått många samtal från skolan men den här gången sa jag direkt " I have not been ditching"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0