This time we brought the tree home

Idag så åkte vi hemifrån klockan 9 för att hugga ner våran julgran! Jag sov längre idag än vad jag brukar också, till strax innan åtta, sen gav jag upp! ;) haha

Det var inte helt lätt att såga ner granen men jag fick den briljanta idén att man kunde dra i sågen från varsitt håll. När jag och Troy gjorde det gick det dock inte lika bra, han låg på marken och vi skrek Jenny, Troy Jenny Troy, beroende på vilket håll vi skulle dra år men sågen satt nästan fast och rörde sig knappt men vi kom halvvägs in i trädet i alla fall, (hehe så kul!) sedan så byttes vi av av våra päron som fick ner trädet till slut.  Sedan så bjöds det på popcorn och varm äpple cider i stugan innan vi åkte hem.

Imorgon firar jag och min letterman jacket en vecka, här är några bilder när jag faktiskt har på mig den också! Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0