They had a letter for me

I skolan så ropar de alltid upp namn i högtalaren och ber de komma till the main office och pick something up, vilket oftast är något brev av något slag som ett college erbjudande eller sånt och idag så tyckte jag att de sa Jenny Biesert men var osäker så tänkte, de kommer att ropa upp mitt namn i morgon igen om det verkligen var mitt namn men efter sista lektionen så ropade de upp igen och trots att hon pratade väldigt tyst så tycktes jag höra Jenny Biesert så jag gick dit och jag hade fått ett brev!  Ett erbjudande att åka till Australien och tävla för Colorado i Juli, I was so proud över att ha fått ett brev och dessutom var det så fint skrivet med värsta diplomet med mitt namn och allt! Alla säger att de vill bara ha dina pengar för det kostar en del men jag är bara glad över att jag fick ett sånt brev! :)

 

Ikväll så var det en julkonsert i kyrkan som min brorsa Troy spelade i och den var jättebra och de hade vissa låtar med endast sådana klockor som man skakar och låter under jul. Efteråt var det kakbuffé.

 

Idag var det ju förresten Lucia och jag berättade för Marisa att jag hade bakat lussebullar i måndags och hon ville ha en så idag tog jag med mig en till skolan och gav henne, och det kunde ju inte vara en bättre dag en denna! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kommer ihåg när jag var på den konsertet för två år sedan, så himla mysigt! :) Min värdmamma var nog en av de som spelade klockor! Hoppas du får en bra amerikansk jul!

Svar: Den var ju verkligen jättemysig, Tack så mycket och hoppas att din jul i sverige blir bra också trots all snö... ;)
Jenny Biesèrt

2012-12-14 @ 14:46:48
Postat av: Henrik

AAAAHHH! Det där är ju samma kyrka som jag gick till under mitt utbytesår! Jag gick också på den konserten! Åh, vad jag saknar det!

Svar: Ja mina värdföräldrar vet typ vilka dina värdföräldrar är! :) haha, älskar att man KAN träna i shorts i december! :D
Jenny Biesèrt

2012-12-15 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0