T-shirt i December och Nej, vi är inte i Texas denna gång

Igår efter skolan sprang vi 10km och tyvärr var det nästan bara på asfalt….jag träffade Coach Williams som kallade mig Australia och frågade mig varför jag inte hade mailat honom ”You didn’t told me too” ”Yes, i told you that yesterday, oh maybe it was the other foreign kid” hehe Efter träningen så åkt ejag och Marisa hem till henne men på vägen stannade vi och handlade ingridienser till m&m cookies, som vi bakade, hehe they didn’t turn out that well but they tasted all right so… ;) hehe  Sens å kollade vi på Hungerspelen och av någon konstig anledning är Marisa team Gale! What ^^O??? Synd dock att tvåan kommer ut i NOVEMBER nästa år, jag menar det är ju nästan 1 och ett halv år efter första! Sedan blev vi lite attackerade av Marisas hundar och Marisa sa dumma saker om Svenskar , men jag bevisade i alla fall att Alfred Nobel var svensk och inte Amerikan! ;) hehe I Love her!

 

Igår kund evi förresten springa i t-shirt, var ca 15 grader varmt, haha det du Swedes! Pretty Nice huh? Men idag så visade det sig att det är så tort (och varmt) så det brinne ruppe i bergen (igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0