Strange Foreign Kid

Så huvud tracktränaren, coach williams ville at tjag skulle maila honom namn och telefonnummer för en tävling i Idaho i februari, jag har nog snart blivit kallad alla nationaliteter förrutom svensk! Idag i styrkerummet så skrek han över hela rummet "ey, Froeign Kid, you were supposed to come and see me today" såg dock mailet 20 min innan träningen startade så blev inte så.... hehe innan dess hade han också sagt till Katie "Katie Simpson! Where are your strange foreign Kid!"
 
Jag fick också en pin för mycket till min letterman jacket under the XC bnquet för jag fick dels XC pinnen och baren som man får om man letter en anra gång men när jag sa det till min Coach, Coach Sanders sa hon bara "You are so sweet so you can keep it" hehe ;)
 
Hej, btw finn ett fel, märkte först nu att jag skrev Hej, istället för hey/hi/hello hehe ibland så är svenskan lik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0