Pancakes Dinner

Igår var det fredag, hehe och hade min roligaste advisory på länge, gjorde ingenting utan lekte med mac webcameran med min vän Kathia! Innan dess hade vi slagit in paketet till en tioårig tjej för här har vi ”adopt a family” varje advisory klass får varje jul ett barn som kommer från en ganska fattig familj och så köper man julklappar till den eftersom föräldrarna inte har råd. Våran fick en ipod + hörlurar, vinterkängor, tre pyjamasar, en barbie och en Ken, en Madagaskar 2 film tre böcker och ett presentkort till Target (för kläder) på 60 dollar + en fossil ridge hoddie och massa sockor.  Under Us lit så fick vi göra nästa veckas läxa under lektionen eftersom läraren inte var där men jag hade redan gjort den så under den tiden spenderade jag mig framför torsdagens och fredagens avsnitt av Julkalendern. Efter skolan var det träning, alla hade lite träningsvärk från 400m loppet. Våran Coach, Coach Saunders har gett oss träningsdagböcker som vi fyller i vad vi har gjort samt hur det kändes och extra aktiviteter som styrka, på torsdagens extra aktivitet så hade jag skrivit ”Ate cake” vilket hon tyckt evar roligt och jag och Emily hade dekorerat våra framsidor så för den dagen var vi hennes favoriter. Sedan tog hon med mig till Coach Williams för jag behöver fråga en sak om Track and Field Visa kortet som jag behöver för Simplot och då tittade han på min lettermanjcaket och frågade var jag ahde fått den ifrån när jag sa att jag hade köpt den frågade han om han kunde få den och sedan så sa han att när jag har fått kortet så måste jag ge honom numret så att han kan anmäla mig och sen ska han bara kolla så att jag har a green card, visa, så att jag inte är här illegalt för i så fall tänker han skicka tillbaka mig till Nigeria! ;) Sen frågade han mig om mitt land någonsin hade krigat med Schweiz för att en tjej därifrån var i hans sprint grupp (sen när ar de inte neutrala liksom).

 

På kvällen så hade jag och Katie Marisa, Maggie och två tjejer från min franskklass över och vi bjöd på amerikansk aoch svenska pannkakor vilket blev en succé och Marisa var riktigt duktig, hon stekte nästan alla svenska pannkakor men tyckte att smeten var alldeles för rinnig!

Lobe = Love hehe, svaret på mitt sms om kvällens planer ;)
Ellie och Sarah :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0