Our christmas tree

I söndags så klädde vi julgranen! Kul kul och i slutet så log Troy på golvet och klädde granen underifrån! Haha Milo went crazy! Och we lekte chicken med honom (en pip kyckling som han ääälskar) På kvällen hade vi en spel kväll och det var så kul. Vi spelade domino och apples to apples och jag vann båda haha. Vi bakade även pepparkakor men förstår inte hur man kan översätta gingerbread till pepparkakor, gingerbread kan inte jämföras! Inte alls lika gott! :( blir nog att baka svesnka pepparkakor under lovet, för ni i helgen står lussebullar och knäck på schemat. Dock så har amerikanerna inte ljus sirap utan det är något mellanting så vi får väl se hur knäcken blir!

 

Idag så gick jag till Coach Williams klassrum som han hade sagt till mig och när vi kommer dit så säger han till Katie ”Isn’t there something you can do so that she can go home earlier?”

Katie : ”Well, she isn’t alowed to hitchhike”

Coach W “Yeah, hitchhike to Alabama, that were you plan right”

Sedan så gav han mig inbjudan till simplot men är inte hundra att jag kan åka för jag behöver ett USAtf card och han viste inte om immigranter, som han kallade mig kunde få det. ;)

Ni vet våran sång "vår busschaufför vår busschaufför han är en man med glatt humör" Här i USA är det med samma melodi "our christmas tree our christmas tre......" haha de flesta har fått sig ett gott skratt när jag berättar det!

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Heter den inte oh christmas tree? :p snygg gran!!

Svar: Haha, inte i Colorado! ;) det gor det sakert...... ;)
Jenny Biesèrt

2012-12-06 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0