Jenny speaking with an American accent

Ikväll så åkte jag hem till Marisa. Vi bakade suger cookies, eller ja, vi gjorde degen, sedan var den tvungen att vara i kylen en timme var den står än...hehe. Vi kollade på Harry Potter, den första filmen och Marisas tvilingsystrar joinade också och sedan hennes mamma också och med en timme kvar av filmen kom även Marisas bror, almost the whole family! Marisas systrar har sett filmenså många gånger så att de kunde var och varannan line utantill! haha Jag fick ju en pannkaksbok av mina american grandparents från deras sons dine och när jag sa det så sa Marisa, åå vänta, jag fick en pannkaksbok också, så tar hon fram exakt den! haha
 
Den blev lite lång men den blir roligare hela tiden och det är i slutet som min "wanna be American" accent kommer! ;)

Kommentarer
Postat av: Kaaaarl

Ice Cream

Svar: Love you too Charl!
Jenny Biesèrt

2012-12-31 @ 12:16:46
Postat av: MATILDA

Ice Cream <3

Svar: Min första tanke var, vänta, barfö skriver hon ice cream! haha ;) <3
Jenny Biesèrt

2013-01-08 @ 15:40:14
Postat av: zuzanna

Ice Cream;D

Svar: haha, jag känner mig älskad! :D
Jenny Biesèrt

2013-01-15 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0