Fråga + Nebraska Video

Fråga
hej. älskar din blogg :) hur gammal är du? varför bestämde du dig att åka på ett utbytesår till usa? kan du lägga upp en video där du snackar om något på engelska? ;P
 
Svar
Aaww, tack så mycket! :)

Jag är 17 år och fyller 18 i maj. Min syster var utbytesstudent för fem år sedan så iden har alltid funnits där och efter en språkresa till England förra sommaren (2011) så bestämde jag mig för att även jag åka som utbytesstudent. Här är en video från Nebraska men insåg att mitt prat låter dåligt tror dock att min accent inte är så tydlig när jag pratar med folk, då man kommer in i det lite mer men men jag har fem månader kvar i detta land så ska nog kunna fixa till accenten lite mer, I am working on it. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket för snabbt svar + video! :)¨måste vara underbart att vara i USA :D

2012-12-30 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0