Första dagen på Christmas break!

Igår när vi kom till skolan så stod lärarna vid dörrarna och delade ut candy canes! Min första tanke, detta är så annorlunda från Sverige! Hade en finals som var på datorn med såklart så var det problem med internet men tillslut fixade det sig! På kvällen gick jag, Katie, Marisa och Sarah K till Café mex (the best place ever) och efteråt utanför så hängde det en hängblomma från taket och Sarah som är lång ställde sig under den och nuddade den och sa kolla och då skulle jag göra detsamma (men jag är mycket kortare) så då hoppade jag upp för att nudda den istället men jag hoppade för högt och blomman var mycket tyngre än vad jag trodde så kom snabbt ner på marken igen men största bulan på huvudet ever! Haha Och där stod  mina kära vänner och skrattade samtidigt som de frågade om jag var okey, förutom Marisa som låg dubbelvikt och kunde inte säga något alls! ;) Sedan åkte vi hem och tittade på en bra men sorglig julfilm och House.

 

Idag så cyklad ejag till Mirmont och cyklade och denna gången kom jag inte vilse. När jag kom hem så hade Katie kommit tillbaka från hennes visdomständers operation. Alla gör det här och verkar så smärtsamt och man kan inte äta hård mat på flera dagar, vill inte göra det! Enda positiva är väl att man får äta mycket glass! ;) Vid lunch åkte jag, Troy och hostmom till Chick-fill-A där vi köpte lunch vilket var himla gott och på vägen hem så åkte vi till Old Navy, en klädaffär och där köpte min hostmom ett par pyjamas byxor till mig och Katie, mina är så fina och rosa och Katies är blå som vi ska ha på oss på Jul! När vi kom hem så gjorde vi en pepparkaksby, så kul! (gjorde ett hus med sverige färger!) ;) Och sedan drog Troy en lapp från Adventslådan ”Kids make diner” och eftersom Katie inte var super pigg från operation så var det jag och Troy som var i charge! Kvällen avslutades med spel och sedan Super 8 filmen där jag skrek riktigt högt vid en plötslig sen (of course) ;) Det är så kul med JULLOV!

bästa glasstårtan! framtida tårta på alla födelsedagskalas! ;)

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Sicken snygg tröja Troy har på sig :D

Svar: Ja absolut! :D
Jenny Biesèrt

2012-12-22 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0