Best Dinner Ever!

Idag så hade vi Advisory eftersom vi har finals på fredag och vår advisory lärare (som är den bästa advisory läraren) köpte munkar och gav till oss! I alla andra så var det värsta knytkalas istället att alla tog med sig något men han köpte munkarna till oss istället men när vi kom dit så hade han glömt att åka förbi target på morgonen så han stack dit under lektioen istället! Han är inte bara bästa advisoryn för att han ger oss munkar men han bryr sig verkligen om oss och pratade med oss idag om vad som hände i Connecticut och sa hur man skulle kunna förhindra sånt lit emer genom att bry sig om varandra och så. Första gången jag täffade honom sa han till mig ”If someone is goving you a hard time, let me know”. Vi blev även erbjudna små cupcakes av vår Photogrophy lärare men det var första lektioen, precis efter frukost klockan 7.30 haha. På US lit så avslutade jag min Editorial Cartoon och I could tell av min lärares ansiktsuttryck (och kommentaren) att hon gillade den! Pratade med Marisa under lunchen och när Katie stod och pratade med en lärare som är ganska sarkastiskt (nästan som Coach Williams, nästan) så sa hon högt och tydligt, ”ååå, Mr. Wind bara pratar och pratar vi kommer att få stå här i en evighet” haha förra året gav hon honom ett julkort där det stod ”I hope your Christmas won’t be as cold and bitter as your personality” haha är inte det underbart?!

 

Efter skolans å skypad ejag med syrran i San Diego som åker till Texas på söndag där det är 28 grader! Sol och bad och dansa runt julgran! Efter det så stack jag ut och sprang och det hade börjat snöa lite men sen slutade det men sen så började det snöa mycket och det blåste, i mitt ansikte och det var så kallt!!! Det kändes som om man dricker slush ice för fort, brain freeze! Horrible! I adventslådan idag så drog Troy lappen, ”Eat dessert before dinner” och min värdmamma hade gjort världens godaste glass tårta med choklad kex (typ som sandwich glassen) botten och på det polkagrisglass med chokladsås och något vitt!!! Mums!

JUst det, fick världens finaste julkort av Kathia (översta bilden) bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0