12.12.12

Om en vecka har jag bara en dag kvar i skolan! Fick reda på idag att vi inte kommer att ha Finals i US lit utan där har vi istället en inlämning och deadlinen är den dagen. VI ska göra en Editorial Cartoon, vet precis vad jag ska göra som ni nog kommer att få se när den är klar, dock så involvera detta målning, ett A4 papper med en cartoon som säger något som ska framkalla känslor. Min har samma tema som uppsatsen som vi skrev och när vi läste varandras i klassen i måndags så var namnen överstrukna men min källa var dock ”Svenska Dagbladet” så min anonymitet funkade nog inte så bra. Detta betyder att jag bara ha tre finals, Franska, Kemi och Photogrophy, de två första involvera nog en hel del plugg, eller rättare sagt inte börja-plugga-dagen-innan-plugg och sedan har jag ju bara som sagt US lit, ingen Finals och Creative writing där vi bara ska lämna in allt arbete från terminen och läsa andras. Jag fruktar inte nästa vecka lika mycket längre

 

Idag så hade vi ingen arrangerad träning så jag och Katie åkte till gymmet efter skolan där hon simmade och jag cyklade, tog med mig kamerna för att kunna ta lite bilder men efter en bild så stod det, ”minneskortet fullt” efterosm det satt kvar hemma i datorn så inga bilder där inte men på vägen hem så åkte vi till Frozen yogurt, så gott, och det bästa, du gör det så onyttigt som du vill ha det! Yummie! Igår på träningne så visade jag de andra en ny styrkeövning som var jobbig men alla tyckte den såg fruktansvärt dum ut så de skrattade bara istället. När jag gjorde den så kom en kille som är cheerleader och frågade vad jag gjorde och Kaily sa direkt ”She is from Sweden” sedan två minuter senare gick Michaela förbi och då sa även hon till honom ”She is Swedish” , jag skämmer ut er svennar! ;)

 

Den här bilden har jag tagit och framkallat på det gemmelmodiga viset! Professionell nästa!

Idag ser datumet ut likadant i både Sverige och USA (eftersom USA skriver månad-dag-år och inte dag-månad-år, why? fråga inte mig) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0