100% chans för snö på onsdag

Idag när vi kom till skolan så fanns det lappar på dörrarna som inte var huvudingången att bara huvudingången är öppen. Annars finns det alltid tre olika ställen som man kan gå in på framtill skolan börjar men inte längre eller i alla fall för tillfället. Sedan under lunch så såg jag att skolans polisman och en annan polis? Stod vid huvudingången hela tiden. I vanliga fall så står de aldrig där utan istället är det bara en dörr som man kan gå genom under skoltid men tycker att det känns bra att de har ökat säkerheten på detta sätt för man vet ju aldrig vilka idéer folk kan få när något sånt här har hänt och dessutom går det rykten om att det ska bli bråk/våldsamheter på fredag vilket började innan denna tragedin hände i Connecticut. Kanske beror det på att världens ka gå under enligt Maya folket eller vad vet jag men alla föräldrar har blivit informerade om detta för att säga åt sina barn och dessutom kommer jag inte vara där eftersom det bara är finals för 7 period vilket är min off-period. Katie har den också off och Troy kommer att göra sitt matte prov en annan dag (så att han slipper att gå upp) och Marisas föräldrar ville inte att hon skulle gå till skolan när det ryktas om bråk särskilt nu efter detta som hänt så hon kommer att göra provet tidigare och istället leka med mig ;)

 

Idag blåste det jättemycket! Jag gick och hämtade min tränings logg hos min tränare i skolan efter skolan och då gav hon oss också en polkagris käpp var! Så snällt! Hon ska till Hawaii nu i (4 veckor?) så vi har fått ett schema vad vi ska göra så jag och Marisa åkte till ett ställe där det är skogsunderlag för att bespara kroppen lite och inne i skogen? Så såg vi 5 amerikanska rådjur! När vi kom ut på vägen igen så blåste det som in i! ahah jag flög iväg!

 

Nu ikväll så åkte jag och mina värdpäron och tittade på skolans julkonsert som Troy spelade i och de är såååå duktiga, helt otroligt!


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Va bra du skriva på sverige! :D

Svar: haha jag hittar inte vad som är fel!!!!! ;)
Jenny Biesèrt

2012-12-18 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0