Mack- och flingkalas filmkväll

Hehe, men mackorna vi gjorde vara jättegoda! ;) Min macka såg ut som en typiskt amerikansk macka som har varit i ugnen som i filmerna, om ni vet vad jag menar. Vi åt våra delikata mackor och kollade på Ghost Whisperer. Josse fick två boxar av oss när hon fyllde år så nu behöver vi inte hyra film längre för tillfället, billigt och bra! ;) Zuzanna åker till Polen imon så idag blir vår sista kväll tillsammans på 11 månader! :/ Men vi ska köpa pizza och kolla på G W så det blir mysigt. Var tvungen att äta min favo pizza en gång till innan jag flyger iväg!
 
Idag gick jag upp tidigt, vid 7för jag skulle till dokorn och kolla på ett fördelsemärke inna jag åker så att allt ser bra ut, vilket det gjorde. Starx innan 9 var jag nere i skogen och tränade. Visst är det jobbigt att gå upp tidigt men det är så skönt och härligt när man kommer hem och vet att i vanliga fall skulle man vara påväg ner och träna. ;)
 
Såhär blir alltid ostarna när en Biesert:are har varit i farten. Sorry Tilda ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0