Jag ska sova i LA min första natt i staterna!

Första agusti! Månaden som jag åker! Tänkte int epå det men igår belv det ensiffrigt, och nu är det bara 8 dgar kvar. Det börjar faktiskt kännas lite att man ska åka nu. Nästa vecka vid den här tiden är det min sista dag i Sverige på ca 11 månader! Crazy!!??!!
 
Idag fick jag hem ett kuver från AFS men lite handböcker som kan var atill hjälp under resan, ett ID-kort som jag ska ha runt halsen, namntags och en lista med vart alla ska. Från den fick jag bekräftat att när jag landar på LAX den 9 ska vi int eåka vidare till Denver direkt utan vi ska bo på hotell i Los Angeles en natt! Coolt! Då kan jag ju säga att jag har varit i Kalifornien och Los Angeles eftersom flygplatsen är ju internationell mark så det hade ju inte räknats. ;) Den gröna pricken på ID-Kortet betyder at tjag ska sove över.  På pappret står det också att jag ska samla in alla flygbiljetter (3st + min) från dem från Sverige när vi landar på LAX och ge dem till AFS Usa.
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

hej ! lycka till med allt :)
gillar att läsa din blogg, men det skulle vara jättebra om du ändrade typsnittet i inlägget. Det kanske inte ser likadant ut i din webbläsare som min, men det är rätt svårt att se vad det står :/

kram!

Svar: Hej! Vad kul att du läser min blogg och tack för tipset! Har ändrat typsnitt nu och hoppas att det är enklare att läsa nu (hojta bara till annars igen) :) Vilken härlig design du ha! :) Kram
Jenny Biesèrt

2012-08-01 @ 17:05:43
URL: http://josefinsdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0