Ingen sover i LA

Vi gick och la oss strax innan elva igår ( 7 in Sweden), sov och vaknade och trodde att telefonen från receptionen skulle ringa snart (5.15) men det visade sig att klockan bara var 00.03 (?) Sen blev det inte så mycket mer sömn. Skulle gå upp på toa men gick in i dörren, oops! ;) haha men för snart en och en halv timme sedan märkte vi att ingen sov så nu sitter vi och titta på TV istället. Klockan är 4.15 och om en timme blir vi väckta och om ytterligare en timme ska vi vara nere i Lobyn. och här sitter vi alla redan klara ;) Det är jag och Ellen (den andra tjejen från Sverige som ska till Colorado som delar rum + en tjej från Danmark som ska till Colorado.

Det är heltäckningsmarta här på hotellrummet och när jag höll på med väskan på golvet kände jag att något rev mig på stortån, men det var väl inget mer med det. Sen kom det bloooodd....great! ;)

 

Fick ett sånt gullig inlägg av min american sister på fejjan igår, "less than 48 hours... I CAN'T WAIT!!!!! I hope your plane ride is going well and you land soon in L.A. (: Hurry up and get to colorado!!!" Jag skyndar mig! ;)

  

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0