Imorgon börjar det!

Imorgon börjar jag high school! Har packat min väska, xc väska och lunchen fixar jag imon. Ser nu min gulliga lilla lunchlåda?! Tränade idag och det var skönt väder (typiskt svenskt sommarväder förutom regn) ;) vi sprang lååånnggtt idag, första halvan sprang jag med några tjejer men sedan sprang jag med varsity tjejerna en bit och helt plötsligt sprang de andra en Annan väg så det gällde att hänga med varsity tjejerna för annars skulle jag aldrig hitta till skolan! Haha men det gick ganska bra och de alla är snälla! :)


Kommentarer
Postat av: Vicki

Är varsity dom som är typ.... Bäst?:)

2012-08-21 @ 08:55:30
URL: http://vickiso.com
Postat av: Kaaaaarl!

Lycka till imorgon älskade Jenny! Saknar dig!! <3

Svar: Love you KAAAARRRLll!!!! <3<3
Jenny Biesèrt

2012-08-21 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0