6 dagar!

Igår hade jag, Josse och Zuzanna Pizza kväll. Det var sista dagen som Zuzanna var i Sverige innan jag åker så var ju ett måste. Jag tog flera bilder men efter ca 10st sa Josse att minnet var fullt och jag som hade 4GB kvar fattade ingenting men det visade sig att jag hade glömt att sätta i minneskortet men bilderna fanns på kameran ändå  (?) Men det gör de inte längre (?) Vi kollade återigen på Ghost Whisperer i ett fruktansvärt varmt rum! hehe, somnade i Zuzannas knä innan hon skulle gå hem och gav henne en bamsekram, ses om 11 månader....
.
Har gjort min matlista nu för resten av veckan i alla fall:
Fredag: Flygande Jacob
Lördag: Partaj hos Linus
Söndag: Tacos
Måndag: Fisksoppa
Tisdag: Mormor och morfar kommer hem bara för att säga hejdå till mig och bjuder på mat! :D
Onsdag: Spagetti, skinka och ärtor (Det är vad vi kallar maträtten, mammas uppfinning!)
 
När man börjar skriva vad man ska äta varje dag märker man hur nära det är!!
Om en vecka är jag i LA om jag inte åker med ett tidigt väldigt tidigt flyg till Denver. Börjar nästan bli lite skraj! ;)
 
Jag köpte massa godis idag som mamma ska skicka över, (det är inte jag som ska äta det) ;) Men har köpt 5 stora marabou, 4 dubbel daim, 9 små mini marabou (till kompisar), en påse med lösgodis, två påsar med bilar, två påsar djungelvrål (they are going to love it! ;) ) Och idag kommer mina kusiner och moster och morbror som har köpt massor med polkagrisstänger! De åker också förbi för att få träffa mig! Aaww så snällt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0