2 dagar kvar! Bowling

 

Josse, Tilda, Karl och Eve kom hem till mig vid lunch och så gjorde vi varma mackor i ugn. När vi var på glasstorget igår berättade de att de ville åka och bowla med mig idag. De hade beställt tid och vi hade det jättekul! Jag gjorde till och med en strike!!!!! Fast jag kom sist ändå….som vanligt ;) haha kan kanske bero på att jag ganska ofta inte får ner någon överhuvudtaget. Jag skulle kanske behöva de där gallerna?? ;) Fast många gånger fick jag ner den käglan i hörnet, skickligt eller klantigt?? ;)

 

Tilda åker till Stockholm imon, min sita dag i Sverige så blev lite Hejdå kramar där!!

Linus åkte också till Mallorca idag så hejdå för honom blev det igår men vi smsade lite in i det sista idag.

 

Berättade i ett tidigare inlägg att mormor och morfar skulle komma hem idag från stugan för en dag för att säga hejdå till mig. VI åt pizza och hade det mysigt med hela familjen. Sen blev det ytterligare lite hejdå.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Breakaway

Stort, stort lycka till! :D

2012-08-08 @ 17:18:20
URL: http://www.breakaway.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0