She's here

                             

Idag kom min storasyster hem till lilla Ljungby! Sist jag träffade henne var förra lovet så det var skoj! Igår var hon i Stockholm och följde med min morbror (som sitter i vetenskapsakademin) på någon slags bjudning som även kungen och drottningen var med på. :D Lite coolt tycker jag!

 

Sitter nu och tittar på Harry Potter och de vises sten, haha de är ganska små där. ;) Har också bläddrat igenom hela min gamla blogg, det är ju lite som en dagbok så det är kul att kunna gå tillbaka att titta tillbaka på sitt liv ibland. ;) Vad det gäller min förkylning så är det både bra och ej eller vad man skall säga. Visst, jag är mycket bättre nu men jag är fortfarande lite hostig och snuvig så träningen får vänta lite till...

 

Nu skall jag titta vidare på filmen, fundera på att ha ett Harry Potter maraton under veckan. :)

Jag ska också titta igenom några utbytesbloggar. Jag älskar att gå tillbaka på bloggarna och se hur det var när de träffade sin värdfamilj första gången. Åååå jag vill så gärna få reda på min familj!!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0