Nothing, really...

Har inte fått upp något från pappas mobil ännu :/ blogg.se appen är ibland så jobbig men andra gånger bra :P
Sitter nu och skall försöka skriva ett avslut på en text i engelskboken. It's about a hostage drama in Massachusetts, så himla svårt att uttala. ;) Vi har även haft en pjäs om denna och jag blev den som fick säga staten, men efter mycket träning gick det la bra...förutom den delen när jag började skratta under pjäsen :P Nä nu får jag väl jobba vidare, jag vet inte hur min "saga" skall sluta och det händer ingenting där upp i huvudet just nu...

Senare skall jag beställa födelsedagspresenter till mig själv (fast i mormor och morfars namn) ;) Moahhhaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0