Hallarydsloppet

                                

Skolan har börjat igen...och snart drar alla nationella igång :( Det gäller att kämpa de sista veckorna som är kvar nu, sommarlov om 9 veckor!! :D Wiho! I måndags deltog jag i Hallarydsloppet. Gamal som jag är sprang jag i dam klassen på 6km. Haha, tycker det är lite för långt. Det skall vara mellan 800m till 4km ;) Jag kom två och det kändes väl sådär. Dock började det kännas bra från 1-1,5 til 3km men sedan blev det tungt igen. Eftersom jag hade varit sjuk i två veckor innan dess och börjat träna på först på torsdagen innan antar jag att man kanske inte kunde göra sitt livs lopp, men man vet ju aldrig ;) JAg fick ett presentkort på en träningscenter i OSBY!? Hmm, ja, jag vet inte hur det blir med det för jag tror ej att jag åker dit för att köra Body Pump or whatever. ;) Hade några bilder på pappas Iphone men han vet inte vad sin app kod är så jag kan nog inte ladda upp den här så det kommer istället en bild från i somras när jag sprang 800m. Sommar kom snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0