"DU?!"



Nu är det fredag, vilket betyder att jag har lika mycket lov som alla andra nu ;) Idag i skolan var vi (jag) på hälsosamtal hos skolsköterskan och jag har växt en centimeter! Och hela två centimeter från sjuan... -.- kanske inte så mycket när man ser det så ;) Så lång som jag är, är jag hela 163cm nu ;) Hon förklarade också för mig att det var viktigt att jag åt ordentligt så att jag får i mig lika mycket energi som jag förbrukar när jag springer. På det svarade jag: men jag äter mycket glass ;) Hon har själv varit Au pair i San Diego och sa att hon var jätteglad för min skull att jag skulle få åka till USA under ett år, så vi snackade lite om USA också. Sedan fick jag fylla i om jag rökte, snusade, tog anabola steorider och jag svarade ja på allt!...Eller inte ;)

 

Vi har en ny mattlärare för tillfället för vår vanliga har nyss fått barn. Det är min syrras gamla mattlärare från när hon gick på gymnasiet som vikariera nu. Det första han sa igår (typ) var ”Jag har hört att det skall finnas någon som är lik stora syster Maria Biesert här” När jag då sa att det var jag utbrast han ”DU?!” ;) Haha, han tyckte nog inte att vi var så lika, och det tycker inte jag heller. ;) Men sedan fortsatte han att fråga om löpning (inför hela klassen hela tiden) haha. Idag när jag skulle be om hjälp så sa han ”Men du ligger långt före va” och när jag då svarade ja så sa han ”Du följer samma takter som din storasyster” ;) hehe

He remember undoubtedly my big sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0