DM

Igår var det DM i Växjö, 4km = 4 varv... Banan kändes inte så jobbig när man gick den men där blev man allt lurad! Efter ett varv fick jag håll och på tredje varvet fick jag jättehåll :/ men jag lyckades hänga med ändå och på sista varvet släppte det nästan helt så då kunde jag öka och tog in på de som var framför mig. Sista varvet var helt klart mitt snabbaste. :) Emma sprang oxå och hon tyckte med att banan var jobbig!! Vi var många Graalare där och det är så kul när så många heja på varandra. :D Trots den jobbig bana var vi tre "barn" Graalare som vann. Jag, Anton och Cesar och Lovisa kom 2:a.


Emma, Elin, Jag och Lovisa :D
En från klubben tog kort under loppet igår och lade ut bilderna på hemsidan. Varför blir alla så bra på kort när de springer förutom jag?! ^^O Jag ska ta en kurs i USA om "hur man blir bra på kort när man springer" ;) eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0