Why woulden't I...



Håret i en hästsvans, dit tejpade hörlurar i öronen. Idag stack jag ut och sprang igen. Jag är inte säker men jag tror det gick bättre idag, jag var i alla fall tröttare när jag kom i mål. Blev lite extra peppad när jag lyssnade på Eric Saade ”hearts in the air” Gillar den, men som jag brukar kommer jag antagligen lyssna sönder den ganska snart. Jag har en ny spellista på min ipod som heter ”Kalifornien!!!” Där har jag låtarna, California here we come, SanFrancisco, California Gurls, California king bed och more bounce in California, helt enkelt Kalifornien låtar! Jag vet ju inte jag kommer dit och det spelar inte en sådan stor roll så länge jag kommer till en bra familj, en bra skola och förhoppningsvis att löpningen är bra. Jag har gjort en lista där jag har skrivit vad jag skall ta med mig. Än så länge har den inte hunnit bli så lång utan det står bara: Decilitermått, Ipod, kamera, videokamera. Idag kom jag på att jag glömt skriva dit Fluffy. Ja, självklart kommer jag ta med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0