Snart är det fredag!




Tänk snart är det fredag! Bara torsdag imorgon och sedan kommer den älskade fredagen. Jag tycker verkligen att veckorna går fort, varje vecka säger jag ungefär på onsdagen, ”Tänk igår var det måndag och imorgon är det fredag”. I know that it’s not completely true, men det känns som det. På tal om helg, förra helgen var jag på barnkallas hos Tilda, men även Josse och Eve var arrangörer. Gamla gänget var där men vi har fått en tillökning, Zuzanna! Först åt vi tacos, vilket var jätte gott och de hade den där avokado röran som jag inte kan stava till. Jag lekte fotomodell åt Zuzanna som var mer eller mindre tvungen att fotografera. Sedan var det paketutdelning och jag var tomten! Sedan blev det lite gruppbilder innan vi stack ut och lekte 13, och fotade lite till. Till sist kollade vi på två filmer och åt chips och sprutgrädde (& kladdkaka). Efter en bit in på andra filmen tvingade jag Emma att vakna för att åka hem för den thrillern var psykiskt störd!  


Kommentarer
Postat av: linus

inte lika psykiskt störd som djursjukhuset(djurkyrkogården:D)

2011-10-14 @ 18:02:10
Postat av: Teknik-nörd Josse :D

Den filmen är faktiskt bra! om ni hade tittat på den så hade ni fattat det!!! :*

2011-10-15 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0