JennyBiesert



Nu har jag fixat ett nytt YouTube konto. Jag gillade inte mitt förra namn, dels för att det var lite krångligt och så visade det sig att någon fransk grupp som hade någon konstig musik hette detsamma så nu heter jag så enkelt som JennyBiesert. Bara man kan stava till mitt efternamn så löser det sig men eftersom bloggen heter Biesert också underlättar det ju lite, om man kommer in på bloggen. ;) Däremot vill jag ju nu ta bort mitt gamla youtube konto men jag vet inte hur. Det finns ett ställe där det står stäng konto och jag har tryckt där men nganska många gånger och allt förblir detsamma! Har någon en aning om hur jag skall göra, fäll gärna en kommentar, snälla hjälp mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0