It’s little and blue and it’s mine and new



Jag har fått min kamera!!! Efter skolan I fredags åkte jag och mamma ner och köpte den. Jag fick förskottet på mitt godisförbud så nu gäller det att jag inte bryter det de två sista månaderna som är kvar på det. Det tror jag att jag klarar utan problem, faktum är att det är först nu som jag har börjat bli lite sugen på godis under hela detta året, men så stort är icke begäret.

Jag köpte kameran på Rulles Foto här i Ljungby och de är verkligen bäst!! På köpet fick jag en kameraväska för 450kr, ett minneskort på 8GB, ett filter (tror jag det hette, det som är framför objektivet) för 250kr och rengörningsprylar för 150kr!!! Snacka om att jag fick mycket extra helt gratis, dessutom är han så trevlig där, de är helt klart fantastiska där.

Som ni kanske märkte så är jag inte så kunnig om kameran än så länge och har ingen aning om vad de olika sakerna heter eller betyder. Eve har däremot lovat att lära mig hur en sådan här fungerar med glädje och nästa vecka träffar jag min kusin Åsa som kan en hel del om det också, så jag skall nog kunna lära mig lite.


Kommentarer
Postat av: emilia

SHIIIIIT VA NAAAAJS

AWESOME JU!!! :D <3

2011-10-23 @ 22:48:06
URL: http://elofssontrense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0