Här har vi den framtida 100meters banan







Titta, här är den! Ljungbys framtida friidrottsbana. På första bilden kan ni se upploppet, eller 100 meters banan. Ser ni det med plankor på andra bilden, där har vi vattengraven och på den sista bilden har vi hela banan. Visst, det är en liten bit kvar innan de är färdiga och de skall officiellt vara klara i augusti. Det är ju precis lagom till jag åker så jag får vänta två år tills jag kan känna på den. Det är bra att de är igång nu i alla fall så det blir en friidrottsbana till slut efter alla dessa år, för egentligen skulle den ju varit klar i höstat för några år sedan.
Imorgon skall jag och Emma åka till Växjö och träna innomhus där för första gången på riktigt länge, happy face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0