Teneriffa <3



I LOVED it! När jag skulle äta lunch i skolan i måndags saknade jag maten på Teneriffa sååå mycket. Det var bufé på hotellet och så otroligt gott!! När vi var där fyllde pappa år så först fick han ett kort med karameller på av hotellet och så hade de vikit en handduk till en svan. Lite senare kom de även in med Champagne och ett kort där de hälsade honom Grattis osv ;) Min morbror och moster köpte att han och mamma skulle få åka SEGWAY i en timme :D Under tiden som de var borta fick vi 7 barn och min moster och morbror prova lite. Det var jättekul och min yngsta kusin Johan var proffs, det såg ut som om han hade åkt förut!

Kommentarer
Postat av: Matilda Svensson

hej!



Har jag fått fel för mig eller skulle inte du lägga upp ett nytt inlägg idag:)



Men jag hoppas att du har ändrat dig om den saken, kul att läsa din blogg.



Kram

2011-11-16 @ 17:50:35
URL: http://deleteknappen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0