JuLLoV!!!!

TjoHej! :D
Nu är det Juuuullllooovvvv!!!! :D <3<3<3<3<3 JIPPI!!!
Snart skall jag och Emma åka till Växjö och träna och sedan ikväll skall jag till morfar för han fyller år.
Igår klippte jag mig samt slingade jag mig, så nu är jag jätte blond(syns dock inte så bra på bilderna) och har lugg igen. Idag i skolan fick vi glögg, pepparkakor och lite sånt av våra mentorer och sedan fick vi sluta lite tidigare men mamma som skulle hämta mig var och klippte sig så jag fick gå hem.
Först hade jag och Eve snöbollskrig, haha och Eve pekade fingret med tummvantar, ? whata? ;)
Eftersom alla hade cyklar utom jag så följde de mig och jag höll på och ramla hur många gånger som helst och till slut gjorde jag det ;)
Men allt gick bra och inga brutna ben så det var ju bra.

Att tillägga! Min novell som kom trea i novelltävlingen skall puplicera i Smålännigen :D så om troligen exakt två veckor kommer ni kunna läsa den där. OBS! Det är bara ren fantasi jag tror inte att det kommer att vara så i USA ;)

Sista tillägg ;) Igår sade Eve att jag går på allting som man säger precis som barn....
Lite senare sade hon att om det inte är snö på Jul kommer hennes familj köpa en snökanon.....Ja, gissa vad jag sa....Inget som gynnade mig i alla fall ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0